Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-13, 14:39   #19
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Noen flere som sliter med hodepine?

Stella-For meg er det : nok vann, nok salt(en av de salteste farrisene fikser saken greit) og magnesium viktig for å unngå hodepine.
Angående leddgikten, du blir jo ikke kvitt den, men har du prøvd omega 3 som smertestillende. Jeg er blitt litt sånn gæærn etter å fortelle alle hvor fantastisk omega 3 er. Jeg har slitasjegikt ogg kroniske senebetennelser skjønner du og hadde vondt hver dag i 2 år, før en lege i Bergen-LIndbergklinikk- satte meg på store mengder omega 3 og e-vitamin for å balansere det hele. Etter en stund var jeg smertefri, betennelsene og smertene kommer tilbake når jeg gjør dumme ting kroppen ikke lengre tåler, men dette går da over etter et par dager. har fått et nytt liv, rett og slett. Kunne vært ok å prøve?OBS jeg får ikke penger for å reklamere!! Det er bare så digg å ha fått det så mye bedre.

Og enig med de andre her, du blir en kjempepen brud uansett vekt med det ansiktet der

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat