Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 01:10   #29
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av flap

Joda, er ikke for sensur av noe slag, men jeg må få lov å være uenig ikke sant? Men dette dreier seg ikke om alternativ medisin, det dreier seg om å forkaste tradisjonell livgivende medisin til fordel for alternativ medisin.

Du skal såklart få lov til å være uenig. Det er mulig jeg ikke har fått med meg alt skaldeman/andre har sagt om dette temaet, mulig det finnes andre tråder - men jeg har ikke sett noe "statement" hvor tradisjonell medisin forkastes?

Opprinnelig lagt inn av flap

Det er mange nok som har dødd her i landet fordi de har kuttet ut kreftbehandling og heller satset på ulike former for alternativ medisin.

Ergo mener du at om de hadde fortsatt tradisjonell medisin, var de garantert til å overleve? Og om folk velger å avslutte tradisjonell medisin, er det jo fullt og helt deres valg. Du får det til å høres ut som om disse menneskene har blitt lurt.