Tråd: Fibromyalgi
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 08:40   #7
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Fibromyalgi

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vet mange sverger til forskjellige typer mat/drikke, men dette er såpass individuelt at jeg ikke helt får meg til å tro det er noen fellesnevner noe sted!

Vet ikke om det stemmer, men jeg *tror* at det å fjerne mat som man egentlig ikke tåler kan hjelpe noen. For andre så kan nok fibroen forverres av andre årsaker - som ikke har med mat å gjøre, og da hjelper nok endret kosthold mindre.
Noen har hatt hjelp av å kutte korn (mange som forteller det på wheatbelly-bloggen), mens for andre så hjelper ikke det i det hele tatt. Som med så mye annet så må man lete seg fram på egen hånd.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat