Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 13:45   #3
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Hovedutfordringen med å gå ned i vekt er ikke å gå ned i vekt, men å holde vekten etter at man har gått ned. Det viktigste er egentlig å finne noe som fungerer, og som fungerer for deg slik at du kan holde ut med det over tid. Det er også bedre å gå ned sakte enn raskt. For 10-14 kilo ville jeg ha anslått at du trenger et år, kanskje et halvår om du er heldig. (Det er egentlig helt umulig å si.) Har du ikke tro på at du kan holde Eurodietten så lenge, foreslår jeg at du velger noe annet.

Hvorfor tror du ikke at du kan holde ut med streng lavkarbo (trenger jo ikke være eurodiett) så lenge? Kanskje er det ikke så håpløst.


Når det gjelder pris, så trenge det ikke koste mer enn vanlig kosthold. Og jeg har aldri kjøpt et eneste kosttilskudd.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat