Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 02:02   #46
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo og kreft

Nå har jeg lest begge linkene og den siste var jo informativt om alternativ behandling.
Den første linken var mye tall og viste at de som brukte alternativ behandling hadde litt høyere dødelighet enn de uten. Årsaken til dette må jo være på grunn av at mange tyr til alternativ behandling etter at legene har gitt de opp eller at pasientene ikke vil gjennom den tøffe behandlingen.
40% omkom av selve behandlingen den gangen. Nå er vel tallene litt lavere tror jeg. De sender heller hjem pasientene enn å gi dem en behandling de ikke tåler nå. Og da kommer alternativ behandling inn. Jeg vet om folk som har holdt kreften i sjakk med alternativ medisin og jeg vet om folk som ikke har gjort det.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat