Forrige torsdag gikk jeg på trynet med en luftveisinfeksjon og har ikke trent siden. Er fremdeles ikke helt topp, halsen klør som et rent h***** innimellom og jeg hoster og harker opp ting som ikke egner seg på trykk... Men i dag var jeg temmelig rastløs etter en uke uten trening og siden Lille Gubben er på vei ned med samme infeksjon (antar jeg) så ble det ikke skitur. Så jeg hoppet i løpetøyet, tok på meg pigg-joggisene og spurtet ut! Har ikke jogget på kjempelenge og var imponert sjøl over at jeg lett løp 1 km, så rask gange ca. 300 m, deretter hopp og sprett (albu-mot-kne, høye kneløft, rumpespark, sidelengs hopping og "gående roing") i 300 m tilbake og så jogget jeg ganske greit den siste kilometeren hjem igjen. Da jeg kom hjem kjørte jeg gjennom vektprogrammet mitt en gang, ville ikke presse kroppen mer ettersom den slett ikke er helt i vater ennå. På jobben har jeg også 3-4 ganger tatt 10x albu-kne på hvert bein, 5 utfall på hvert bein og 10 knebøy i løpet av dagen. Så selv om det ikke ble en beinhard styrkeøkt i ettermiddag så har jeg i alle fall fått rørt meg og det føles veldig godt.