Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 10:17   #2
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysetabletter. Torkil vil du utdype litt?

Hei

Multivataminer er det ultimate kompromiss. Der tar man alt samtidig og får det som står på boksen i magen, hvor mye eller lite som opptas er veldig usikkert.

Dine spørsmål:

Kan jeg ta mine egne vit/min samtidig med ketolysetablettene enten morgen eller kveld?
Kan man evt. ta morgen- og aften pillene (2 stk) samtidig om morgenen eller om aftenen - og så mine egne motsatt??

Hei jeg tror dette er rimelig godt forklart i boken. Problemet er at forskjellige mineraler har samme opptaksmekanisme og samtidig inntak derfor hemmer opptaket av begge.

Inntak av vitaminer blir et kompromis, de færreste vil innta tabletter 8 ganger til dagen.
Ketilysetablettene er spesialfremstillet for kostindusert ketose og andre kurer basert på kostindusert ketose.

Krom + + : Morgen og middag
Selen-sink +++ Lunsj
Kveld : Magnesium ( ketolysetablett som kommer om ca en uke)

Ønsker du andre tabletter tas de om kvelden.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat