|
Noen utfordringer jeg håper å få hjelp til..
Etter at jeg leste boken slank med ketolyse, fikk jeg noen kjempe gode resultater med lavcarbo kostholdet. Men det var tre ting som gjorde at jeg sprakk og falt tilbakei gamle spor og vaner. Eller fire hvis vi regner med min svakhet
Det første problemet var mat på jobb.. Jeg må alltid ha med matpakke, da det ikke er noen mulighet å få kjøpt noen mat. Har alltid med brødskiver, evt yoghurt, frukt. Hva skal jeg ta med isteden for det?
En annen utfordring var dersom jeg var på besøk hos andre... Det og ikke kunne spise det som ble servert var vanskelig. Jeg følte meg så frekk og utakknemlig. Hvordan løser jeg den?
Det siste problemet var når jeg var ute på feks shopping, biltur osv. Og ble sulten. Hva bestiller an ute, eller hva kan man kjøpe på en bensinstation?
Som dere skjønner har jeg lyst til å gi lavcarbo kostholdet en sjanse til. Da for det første all vekten jeg ble kvitt er jo selvfølgelig tilbake. Men også alle de andre fordelene lavcarbo bringer. Som mer energi, bedre hud, bedre mage.
Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med disse utfordringene blir jeg veldig takknemlig
|