Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-13, 11:42   #7
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Lysten på å starte på nytt

acetonånden forvinner jo etterhvert så det er bare i overgansfasen til kroppen omstiller seg igjen til å bruke fett og ketonlegemer til energi. Har ikke funnet noe lurt til å bli kvitt den, utenom at jeg må passe på å spise, i alle fall litt mat i meg, før jeg går ut av døre på morran. Trur ånden er verst på formiddagen når jeg hopper over frokosten (for jeg er jo ikke sulten da, hehe)
Dårlig utvalg i butikkene har også plaget meg før, men så oppdaget jeg iHerb.com!!! herlighet hvor enkelt det blei nå da! Alt av de "rare" matvarer jeg trenger til baking og tilskudd bestiller jeg bare derifra og det går jo fort å få det i posten. Og utrolig billig! Resten er jo bare rene matvarer fra matbutikker Av tilskudd så bruker jeg bare magnesuim og D-vitamin. Det sies at disse ketolyse vitaminene kan være greit i alle fall i ommstillingsperioden, men så lenge man spiser variert så trur jeg nok det meste skal være dekket gjnnom kosten.