Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 11:52   #63
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Dersom det er slik din lege er, Iset, så anbefaler jeg deg å bytte lege. Jeg har faktisk aldri møtt en lege som har fortalt meg at jeg skal spise slik ernæringsrådet sier. I tilegg driver legen min med akkupunktur. Min forrige lege anbefalte meg å gå til homeopat, og jeg har blitt anbefalt av legenmin å spise lavkarbomat. men jeg fikk også beskjed om ikke å ta helt av da.

Du er heldig as! Jeg har aldri vært borti en lege som er noe i nærheten av det der. Har generelt sett dårlige erfaringer med leger. De jeg har hatt har vært sta, uvitende og uinteresserte i yrket sitt. Kjedelig.