Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-13, 20:32   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Første dagen og allerede lei

Opprinnelig lagt inn av mar1, her.

Fedon tenker jeg mer er et sånt kosthold man kan leve på, men målet akkurat nå er ikke livsstilsendring, det er slanking (jeg har som sagt normal livsstil, holder fint vekten, og har ikke gått opp all denne vekten i utgangspunktet fordi jeg har levd usunt over lengre tid- men det er en annen historie :-))

Nå har jeg trent 1 times tid og føler meg litt mindre usunn :-) Klarte ikke å prestere like bra som jeg pleier, men satser på at det bare var dagsformen

Holder meg forresten til ketolyse

Ja, men det er en lur plan på sikt!

Om du er fast bestemt på å fortsette med ketolyse, så kan det alltids være en trøst at maten blir en vanesak. Har hørt om mange som har litt "fettfobi" som lærer seg å like maten på sikt. Men man skal jo trives også! Det er mange her inne som spiser etter ketolyseprinsippene, og kanskje du skal surfe litt rundt på oppskriftsforumet etter inspirasjon? Kjipt å være lei allerede første dagen.

Jeg spiser ketogent (uten at jeg følger ketolyse) og jeg spiser sjelden bacon og fete oster, f.eks. Det går i mye laks, gryter av kjøttdeig, indisk og thailandsk mat basert på kylling, fisk, kokosmelk og all slags digg krydder, den slags. Og så er jeg veldig glad i egg, både omeletter og såkalt deviled eggs. Det er masse ting man kan spise som ikke er kvalmende!
På ketolyse skal du dessuten har 15-20 gram karbohydrater om dagen. Det utgjør en god del grønnsaker! Mos av både blomkål, brokkoli, og sellerirot er nydelig mat som man også fint kan skjule litt fett i!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat