Sv: Magetrøbbel
Opprinnelig lagt inn av RvLxx, her.
Ja vanlig cola, er det jeg vet hjelper med å slippe ut luften...
Til frokost var det omelett med kokt skinke, bacon og litt revet ost, da merket jeg ikke noe.
Til lunsj ble det tre Rug Sprø med Gräddost, da begynte jeg å merke det litt ett 1,5time.
Og til middag var det taco i store salatblader og en lefse. Fikk inne stengt luft da også.
Enig med Imse og thessis! Spis mer grønnsaker! Ta f.eks en tomat eller en rå glurot (har ikke så mye tilgjengelige karbohydrater som kokt) til måltidet om du ikke har andre grønnsaker. Grønnsaker inneholder vannløselig fiber og den maten du spiser nå inneholder ingen typer fiber i særlig grad (bortsett fra rugsprø, som inneholder uløselige fiber som iallfall enkelte mener kan være hardt for magen). Du må også drikke godt med vann - spesielt nå i begynnelsen hvor du vil miste ekstra mye vann...
Luft av tacomåltidet kan komme av at du ikke drikker nok... og antakelig rå løk. Lå løk er krevende for magen, og kanskje noe det er greit å være forsiktig med i overgangsfasen, til du er stabil og grei på denne maten.