Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-13, 13:40   #3
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Semulegryn -forvirret ang.karbohydrater og sukkerarter

Opprinnelig lagt inn av Marusjka, her.

Nå er jeg litt forvirra...og helt sikkert stokk dum Men, er veldig glad i semulegrøt. Og har en pakke her foran meg nå, som jeg sitter og leser næringsinnholdet på (For å være helt nøyaktig er dette en pakke med mannagryn, men det skal være tilsvarende semulegryn, bare svensk). Leser jo overalt at dette inneholder altfor mange karber, samtidig har jeg nå lært meg (håper jeg??) at man ikke skal se på totalt antall karber, men på sukkerarter. På pakken står det altså Kullhydrat 72 gram pr. 100 gram, men kun 0,5 av disse er sukkerarter.....Er det noe jeg har misforstått fullstendig av hva man skal se på her, eller?

72 gram karber / 100 g tørr vare i den der. Ikke noe på ketolyse eller ganske lav lavkarbo i alle fall.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat