Sv: Hvilken varer bør jeg kutte først?
Opprinnelig lagt inn av lykkeliten2010, her.
Nå er det ikke dette tråden handler om, men det jeg stilte spørsmål om i åpningsinnlegget. Men siden jeg er godt over gjennomsnittet interressert i biologi og kjemi, så hadde jeg satt stor pris på en link til det du sier om at de lærdestrides om at energi kan fordufte det strider veldig imot det professorene lærte oss på biologistudie på UiO.
Nye oppdagelser skjer (heldigvis) hver dag. Det har vært noen saker i det siste, etter denne generatoren i Sveits ble tatt i bruk, om energi er og oppfører seg som det vi alltid har forutsatt. Det er forsåvidt irrelevant i denne diskusjonen, men siden du var så bastant følte jeg der var på sin plass å nevne. Så fikk jo du nevnt at du har gått på universitetet i tilfelle det skulle skremme oss (meg)til taushet? 
Poenget her er uansett at du må sette deg inn i hva som faktisk skjer med kroppen på et lavkarbokosthold i forhold til et karborikt kosthold og spise riktig i forhold til det. Og når det ikke virker, DA kan du begynne å se på energikilder. I den grad du klarer å holde styr på hva som går med hvor....