Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 14:57   #14
lykkeliten2010
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 100
lykkeliten2010 er på en erverdig vei

Sv: Hvilken varer bør jeg kutte først?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nye oppdagelser skjer (heldigvis) hver dag. Det har vært noen saker i det siste, etter denne generatoren i Sveits ble tatt i bruk, om energi er og oppfører seg som det vi alltid har forutsatt. Det er forsåvidt irrelevant i denne diskusjonen, men siden du var så bastant følte jeg der var på sin plass å nevne. Så fikk jo du nevnt at du har gått på universitetet i tilfelle det skulle skremme oss (meg)til taushet?
Poenget her er uansett at du må sette deg inn i hva som faktisk skjer med kroppen på et lavkarbokosthold i forhold til et karborikt kosthold og spise riktig i forhold til det. Og når det ikke virker, DA kan du begynne å se på energikilder. I den grad du klarer å holde styr på hva som går med hvor....

Usj, så ekkel du er!

Jeg spurte etter link fordi jeg er genuint interressert... Jeg tar ikke ting for god fisk fordi noen på et forum sier at deg er sånn...det hadde vært ganske revolusjonerende om det viste seg at energi kan forsvinne hadde nok heller ikke ært vanskelig å finne noen link om det hadde vært sånn.





Jeg har ligget mye høyere i kcal-inntak enn det jeg gjør nå. I begynnelsen spiste jeg kun etter karbonivå og metthetsfølelsen, og ikk ned 1,5kg(vann regne jeg med) den første uken, før jeg la på meg igjen... Fortsatte noen uker uten å gå ned. Har siden senket kcalnivået gradvis uten å gå ned. Har mistet motivasjonen og inspirasjonen og gidder ikke lengre å være redd for å spise for mye grønnsaker, og jeg spiser masse cottage cheese.
Er det så rart at jeg lurer på om meieriproduktene kan hindre vektnedgang, når jeg lese om det stadig vekk? Men når jeg skal finne ut av hva det kan være, bør jeg kutte ut en og en ting, eller ta alt av meieriprodukter på en gang? Etter å ha lest på Atkins så bør man ikke spise cottage cheese i de hele tatt... Er det kjent at det kan være en partystopper?

lykkeliten2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat