Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 15:59   #86
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Ja sånn er det vel for alle som har problemer med overvekt, d ligger noe bak. En blir ikke tykk hvis en ikke har et mat problem og spiser bare sunt. Så da kan jeg vel si d samme om deg også da, finn problemet bak overvekten din. Jeg har jo egentlig holdt meg normalvektig i mange år nå, med mye trening også. Er 174 og 83 kg i dag, så vil ikke si jeg er smellfeit. Grunnen til at jeg har lagt på meg fra 68 til 85 kg er jo nettopp søthungeren under lavkarbokostholdet det siste året. Derfor legger jeg nå om kostholdet, dette er det beste for meg. Har allerede gått ned 2 kg. Starter På Grethe Roede kurs Mandag.

Det begynner å bli mange år siden jeg var overvektig, så jeg mener bestemt at jeg har funnet ut av det. Dessuten, jeg ble overvektig allerede som et svært aktivt barn med et «sunt» kosthold. Jeg hadde aldri noe «matproblem». Problemet mitt, og problemet til de aller fleste som er eller har vært overvektige, var insulinresistens.

Så når du skriver «En blir ikke tykk hvis en ikke har et mat problem og spiser bare sunt.» er nok ikke det allmenngyldig. Men, det stemmer kanskje for deg?

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat