Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 16:47   #20
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken varer bør jeg kutte først?

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Jeg passer også på kcal, rett og slett fordi jeg på et tidspunkt spise helt som jeg skulle, men vekta var stillestående inntil jeg kuttet ned kcal-inntaket med rundt 20%. Alle er forskjellige, her er ingen fasit. Lykke til!

Jeg tilføyer mitt eksempel på det motsatte: Etter et års platå fant jeg ut at å øke kcal-inntaket var det som skulle til. Økte med 300-400 kcal i dagsinntaket, og da begynte vekta å gå nedover igjen. Det er nok forskjellige "trylleformler" for forskjellige kropper! (Dette etter at alle tenkelige andre innsnevringer av kostholdet var grundig testet - inkludert å skippe alt av meieriprodukter, som altså ikke var det riktige tiltaket - for meg.)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat