Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 13:23   #15
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg synes også at det er trist at folk velger å melde seg UT av forumet, fordi de har tråkket i salaten. Men det KAN være forståelig, tenker jeg, når man gang på gang på gang får høre at ett utrykk, antakeligvis skrevet i affekt - var fryktelig unødvendig.

Prøver å granske meg selv her litt nå - i min hverdag altså, og tenker at hvis jeg uttaler noe i affekt så bør jeg kanskje bevilge meg en time-out? Er mest sannsynlig ikke så veldig fruktbart å diskutere noe i den modusen. Ting som gjøres/skrives i affekt er sjelden av det gode, men det betyr ikke at jeg mener at det er utilgivelig heller. Syns det er greit å be om unnskyldning for ting også jeg da... Og unnskyldninger er sjelden vanskelige å ta i mot. Eller er jeg alene om å tenke sånn?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat