Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 20:17   #154
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen....

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Da mener jeg at et kosthold med all slags mat er et vanlig kosthold. Men at en bør være forsiktig med raske karber som feks sukker. Men at ingen mat er forbudt, men spise i mindre mengder av d som er usunt som hvitt brød, sukker osv. Heller grov brød, fullkornspasta osv. Frukt å grønt er sunt. 2 frukter hver dag er ok. Lindberg har et ganske bra kosthold han, men der også er det litt for mye fokusert på mat en ikke skal spise.

Man kan faktisk spise allt på en lavkarbo livsstil også. Men må jo finne den mengden som passer ens kropp, foor å holde den vekta man vil ha.

Såklart, viss man slanker seg på en ketogen diett, så må en del ting "settes til side" under slankekuren. Som med alle typer slankekurer.

Grønnsaker er sunt ja. Frukt inneholder jo masse fruktsukker(= raske karber) , som påvirker blodsukkeret og for mange gir blodsukkerstigning og søtbehov og sult.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat