Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 20:35   #107
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gått meg litt vill i alle råd og tips

Jeg tror poenget er at "vanlig" kosthold er et litt tomt begrep. For flere er jo et eller annet lavkarbokosthold et vanlig kosthold. Jeg kjenner mange som anser sitt vegetariske kosthold som ganske vanlig, eller hyperallergikere som under en viss nødvendighet har et for dem vanlig kosthold, det er folk fra andre kulturer her i landet som tar med seg sine mattradisjoner som vel er vanlige for dem også. Jeg synes mitt kosthold er ganske vanlig, fordi jeg kan kjøpe 99,9 % av matvarene jeg spiser på en helt vanlig dagligvarehandel. Sånn sett er det ikke rart å spørre hva et "vanlig kosthold" er, ettersom hva som er vanlig for en ikke er vanlig for en annen.

Så da tror jeg vi er ferdige med det. Ok?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat