Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 22:15   #18927
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Har prøvd Define sin, og en rosa fra cubus, og rosa fra Batiste. Men jeg har nok sprayet for nær inntil hodebunn, og ikke brukt nok. Skal prøve orginalen

Ah, om det er den jeg tror det er, så har den sånn "hårpudder" i seg, altså vil håret blir veldig stivt av det. Men perfekt til tuppering, om du driver med den slags.
Om du sprayer tett til hodebunnen så vil det klumpe seg, og resultatet blir heller dårlig. *Erfart*. Rådet som står på de fleste spraybokser om å holde den minst tjue cm unna når du påfører er et godt et!
Både den fra Define, og om det er den "Proffs"-tørrshampooen du har prøvd (knallrosa med masse hvit skrift), kan jeg (som har prøvd meg gjennom et utall i alle prisklasser) bekrefte at de knapt er verdt produksjonsprisen av kanna de kommer i.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns det var bruktsjapper "over alt" der, spesielt i el Raval. Mellom new rambla og arkitekskolen/universitetet. Det stemmer med denne artikkelen også: http://www.opplevstorby.no/barcelona...og-second-hand
Men jeg ville sjekket i Poble sec også, mindre turister og billigere.

Kult! Takker!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥