Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 14:04   #19
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Oppførsel på forumet

Anntar at det er bare kreft tåden denne tråden handler om da jeg ikke har sett noe ufint andre steder. Kansje det meste av kreft tåden er fjernet av mod. for jeg finner ikke så mye å hisse meg opp over. At de to skribentene flap ogg SSS har en noe skarp penn skaper bare litt liv og røre. Syns forøvrig begge tok seg fint inn igjen og jeg tror det hadde blitt en fin diskusjon om alle hadde holdt seg til temaet.

Lavkarbo.no er det klart snilleste forumet jeg er innom og jeg lurer på om vi er litt hårsåre siden det reageres såpass mye på ganske uskyldige kommentarer. Har forøvrig sans for at flap stiller en del spørsmål som skjelden blir diskutert her inne.