Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-13, 11:25   #18943
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Masse regn, mer tid i butikker

Det er bare posen som skal være gjennomsiktig slik at de kan sjekke str på alle beholdere dersom de er i tvil. Bare pass på at alle flasker/beholdere er merket med str. Tenker da spesielt på tomme flasker du kan ha kjøpt og fyllt over i. Jeg gikk nemlig på en smell der for jeg hadde kjøpt tomemballasje på H&M (75ml), som ikke var merket, fyllt over shampo og måtte levere den fra meg i sikkerhetskontrollen - han sure var på jobb

Aha. Sist hadde jeg med meg en sånn pakke med zip lock-pose og et visst antall små beholdere som jeg kjøpte på Tiger. Tror ikke det står noe om størrelse på de. Vet de har på Granit, i alle fall.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥