Sv: Resultat etter tiden på lavkarbo.no
jeg begynte på lavkarbo når jeg var 15. jeg kunne ikke mye om det da men jeg snappa opp litt her og der.. og mamma fortalte meg litt og jeg leste litt i Atkins boka hennes. Jeg spiste delvis lavkarbo i 1 år og jeg gikk ned fra 85-73, starten av dette var at jeg fikk beskjed om at jeg ikke tålte gluten eller sukker, eller ris eller potet av en spn naturmedisin person (husker ikke hva han kalte seg).
Sommeren 03 ble jeg sammen med min kjære. jeg var da på mitt laveste på 73kg og jeg begynte å legg på meg.. vi reiste til sverige kjøpte brus og snop.. spiste det.. lagde god mat og spiste det.. spiste enda mer snop og koste oss i lag. når jeg kom hjem fra sommerferie på østlandet hos han veide jeg 76kg. og det ga seg ikke.. jeg la på meg.. plutselig vare jeg 85. jeg prøve meg å komme ned i vekt i gjenn.. men hadde ikke viljestyrke. så plutselig vokna jeg opp en da og var 94kg! jeg måtte gjøre noe.. jeg begynte å tenke i lavkarbo rettning igjen.. fordi jeg VISTE det kom til å virke.. jeg fant denne siden.. leste masse. leste og leste og jeg kom godt i gang. en måned senere meldte jeg meg inn her.. vet ikke hva jeg veide da men det er ikke så viktig. i løpet av våren og sommeren gikk jeg ned til 67kg. men akkurat dette tallet har blitt et hinder for meg.. jeg klarer ikke å komme meg forbi det. jeg kommer ned til det.. og så havner jeg utpå og går opp til 72kg ganske raskt. før jeg går ned igjenn til 67 og faller ut på igjen. Jeg håper å klare å komme meg over dette hinderet i løpet av våren for målet mitt er 65-63.

|