Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 16:44   #90
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Läkarna kommer nämligen att säga att det inte kan bero på kostförändringen! Tanken att kreft kan bero på dålig näringstillförsel är nämligen inte accepterad.

dette er jeg ikke så enig i... Jeg mener at dersom det er lavkarbokosthold som fører til at man ikke får kreft, så tror jeg at legene også ønsker å få dette frem i offentligheten. Kreft er et tema som er veldig mye forsket på, men forskning tar tid, da men skal ha et vist antall personer som har gjennomgått kreft og spist lavkarbo for å ha håndfaste bevis på at det fungerer. Jeg tror ingen lege vil "unngå å nevne" noe som har en dokumentert virkning. Lavkarbo eller ikke.

Men bare så det er sagt da; jeg HAR tro på at lavkarbo kosthold er sundt, at det kan hindre en del sykdommer, og kanskje kreft også

og vi må også huske at kreft er en naturlig del av aldringsprosessen, så enkelte vil på grunn av alder få kreft uavhengig av hva de spiser...