Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-13, 22:53   #11
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Vært veldig usikker.

Fint å lese at du gir lavkarbo en ny sjanse etter å ha sett hvordan du fungerer på lavkalori. Egenerfaring er gjerne det som må til.
Jeg lever fint med lavkarbo i bunn og kan gjerne spise litt kake ved spesielle anledninger. Blir det for ofte går jeg litt opp. Mørk sjokolade (minst 70% kakao) og kakao med krem (mine favoritter) og litt kos innimellom går uten at jeg legger på meg nevneverdig. Skal jeg ned må jeg holde meg unna melkeprodukter og sjokoladen over tid. Kornprodukter, ris og poteter er uaktuelt for meg da. Rotgrønnsaker ellers spiser jeg også av og til når jeg bare vedlikeholder. Man må vel lære seg selv å kjenne og så ta valg utifra hvordan man vil ha det på kort og lang sikt.

Ønsker deg lykke til med å finne DIN balanse!