Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 17:58   #18
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

mine resultater

Heisann!

Jeg starta på lavkarbo april 2005 og siden da har jeg gått ned mellom 11 og 12 kg. Starta på 99,5kg. Jeg er 185cm høy og er middels trent. Jeg synes ikke jeg er veldig tjukk nå, men jeg trenger å gå ned en del kg for å gjøre det litt lettere for kne og rygg(har skader der). Jeg har jo dessuten nok av fett på kroppen som kan bort..nåvel..
lavkarbo har fungert fint for meg i høst, men etter september har jeg egentlig ikke klart å gå ned noe. til tross for mer trening(kondis, ikke noe muskelbyggende).
Det virker ikke som om lavkarbo virker så godt på meg lenger, og jeg vurderer(har vel igrunn bestemt meg for) å endre kostholdet til mer lavkalori men fremdeles lite karbohydrater.
Dette fordi:
1) Jeg har ikke nok energi til å holde den treningsmengden jeg vil og bør. Jeg har vært i ketose så og si hele tiden, men jeg har aldri merket noe til dette med at man skal få så mye ekstra energi. Jeg har jo trent i tillegg, og etter feks en treningsøkt på morgen/formiddag, har jeg vært helt utkjørt hele dagen. Jeg har heller ikke noe ork til å trene skikkelig.
2) Jeg klarer ikke å spise variert nok på lavkarbo, og jeg er drittlei...
3) Jeg klarer ikke lenger å gå ned i vekt med lavarbo.
4) Det passer ikke lenger å spise lavkarbo, jeg har veldig mye å gjøre for tiden, og mange dager er jeg borte så mye at jeg spiser 2 måltid borte.. det blir da veldig vanskelig å finne på og lage niste.

Så får vi se da.. hva som skjer..

mvh silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat