Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-13, 08:07   #10
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Måltidserstatter

Du kan også sørge for å lage rikelig med middag og bruke restene til frokost/lunch. Avokadosmoothien som er så populære her inne holder seg 2-3 dager i kjøleskap, så lag en stor porsjon og del opp i passende beger og du har frokost i 2-3 dager Selv lager jeg meg noen muffins i ulike varianter som jeg har i frysen og som jeg tiner i mikroen på morgenen. Den spiser jeg sammen med en kopp latte laget med mandelmelk, en stor ts cocosa og espresso. Det holder meg mett og god til langt over lunchtid. Kokte egg holder seg også i flere dager i kjøleskapet så det er bare og koke opp og ha liggende klar.

Som andre sier søk på frokost her inne, det er mange muligheter. Noe krever nok litt mer planlegging enn andre, men dersom du gjør det til en vane og ordne til kvelden før, krever det minimalt om morgenen når man er trøtt og skal ut av døra i en fei.

Lykke til og velkommen på forumet

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat