Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-13, 12:08   #13
agledala
Nytt Medlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
agledala er på en erverdig vei

Sv: For oss som starter i februar -13!

Då tar eg og å slenger meg med under denne tråden Er nokså fersk og har bestemt meg for å gjer ein livsstilendring som eg kan leve med, så no har eg kutta ut alt som heite poteter,ris og pasta. Dei siste 5 åra har det gått i store mengder med dette fordi det er billig og raskt å lage og når ein er student så tenker ein mest på det, iallefall gjorde eg. Etter å ha begynt å jobbe så har eg funnet ut at eg kan ikkje hive innpå med alt mulig av søtsake og kaker. Jobber på sjukeheim så då er det alltid sånt å få tak i.

Dermed måtte vi gjer eit grep for å ikkje gå meir opp i vekt og for å komme ned i idealvekta. Så for ei veke sida kutta både eg og sambuaren min ut det meste av karbo. Det vil sei at min kjære sambuar har då starta på ein VLCD kur, noko eg ikkje klarte for det smakte rett og slett heilt forferdelig.

Så for tida holder vi på å lese oss opp på kva som er bra og ikkje. Er mykje nye begrep og produkter å gjer seg kjent med. Men gleda meg til å sette i gong med brødbaking Har funnet utrulig mange oppskrifter som frister

Har alt merka at blodsukkeret er meir stabilt og at eg ikkje små ete så masse som før, og dette berre på ei veke!! Trudde ikkje at det gjekk ann. Og 2 kg lettere Motivasjonen er på topp no, men det er jo ikkje dermed sagt at det vil vare. Må jo sei at det å lese innleggene her gjer jo til at eg blir motivert, og det blir lettere når ein e fleire i samme situasjon. Vi får motivere kvarandre

agledala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr.Hexeberg Lavkarbo Svar med sitat