Sv: Har du vært på Kreta?
Kan anbefale Minoa Palace i Platanias som er veldig bra og du kan få all inclusive. Syntes også at Majestic og St. Helena er bra, litt usikker på om det er all inclusive der. Det tar ca 30-50 min fra flyplassen ut hit alt etter hvilken vei bussen kjører og hvor mange stopp den skal ha først. Rutebussen inn til Chania tar ca 30 min
Mange synes Platanias er for turistifisert, men hele nordkysten på Kreta er fyllt til randen av nordiske turister i sesongen, sånn er det bare 
Skal du nærmere Chania og flyplassen har du Agia Marina som er noe roligere enn Platanias kjenner ikke så godt til hotellene der, men har hørt at Alexandra beach er helt fantastisk. Enda nærmere Chania by (og flyplassen) og enda roligere er Kato Stalos, Kato Daratso og Agia Apostoli, men her har jeg ikke kjennskap til hotellene, men anbefaler deg og se på turoperatørene sine sider. Omtalene er ganske greie og de har jo mange kundeomtaler også.
Dersom du havner i Platanias kan jeg anbefale deg og gå på en restaurant på stranden som heter Kyano, den ligger rett ved hotellet St. Helena og er kjempekoselig. De har en liten lekeplass også.
God tur 
Sist redigert av Lillemy71 : 05-03-13 kl 21:37.
|