Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-13, 17:03   #18
mammaia
Nytt Medlem

mammaia sin avatar

Medlem siden: May 2011
mammaia er på en erverdig vei

Sv: For oss som starter i februar -13!

Jeg har ikke sticks å måle med, men føler at jeg utfordret skjebnen i går da jeg fant 70% sjokolade med havsalt og pekannøtter i butikken og spiste over halve. Da hadde jeg allerede spist en stor neve valnøtter tidligere på dagen, brukt føte og CF i matlaging, samt spist salat med endel tomat i, men jeg overlever.
Vekta i morges var litt opp, og jeg er rimelig sikker på at jeg "gikk over streken", men går på med ny iver i dag!

Fredag er det min tur å ha med kake på jobben, så jeg lager en høykarbokake til dem, og skal ta med en skål med hjemmelaget sjokolade i tilegg, så skal jeg forsøke motstå fristelsen å ta en bit av den kaka.

Jeg planlegger å være gnien på karbohydratene frem til påskehelgen. da skal vi på reise og jeg planlegger å spise appelsin på påskefjellet, og kanskje en kvikk lunsj eller to. Når jeg allerede ser hvor gode resultater jeg har på å endre kosthold, så tror jeg det skal gå helt fint.
Jeg opplever ikke at jeg går rundt å er sulten, tvert imot. Jeg føler heller at kosten jeg spiser er såpass "tung" at jeg spiser sjeldnere og mindre. Jeg prøver å ikke ha fokus på 5 måltider om dagen, men heller kjenne etter om kroppen er sulten, og de siste dagene har jeg spist 2 måltider om dagen (lunsj og middag) med litt valnøtter og en kaffe med fløte til frokost, og kanskje en ostebit til kvelds eller et par ruter mørk sjokolade.

mammaia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner Svar med sitat