Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-13, 07:50   #10
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Har du vært på Kreta?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vi lå på et rimeligere hotell som het Marika, på den andre siden av moloen. Dette var et hotell uten servering, men med to små "restauranter" som vi brukte en del da, men frokost og lunsj kjøpte vi i et bakeri et stykke oppe i gata og lagde på rommet (var med kjøleskap og kokeplater).

Kjenner til det ja, mange som sverger til det og det er helt ok, men som du sier stranda er ikke så fin der.

De aller fleste hotellene der ned har kokemuligheter og jeg har alltid laga mat (spesielt frokost og til dels lunch) på rommet. Er små butikker overalt som selger det man trenger av mat og jeg har aldri opplevd noen form for magetrøbbel der ned på noen av de tavernaene jeg har vært på og jeg har en ekstremt sart mage Nå skal det være sagt at jeg sjelden går på turistrestaurantene og holder meg helst til de cafeene som de lokale går på og jeg har vært mange rare plasser på den øya

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat