Tråd: Kusma?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-13, 18:59   #1
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Kusma?

Mistenker at jeg har fått kusma, hadde feber, hodepine og muskelsmerter forrige uke, og to lymfeknuter på venstre side av kjeve og hals har hovnet opp. Var på legevakten i helga, og legen sa det garantert var et virus, og at jeg bare skulle ta det med ro og ta paracet ved behov. De siste to dagene har de hovne klumpene begynt å kjøre ganske vondt, spesielt når jeg tygger/svelger, det liksom iler, en skarp smerte gjennom hele øvre delen av underkjeven.
Har ikke feber eller vondt i muskler nå lenger, litt trykk i hodet, men ikke hodepine. Tenker jeg ikke trenger å kontakte lege på nytt, om hevelsen begynner å gå ned i løpet av en uke, eller er jeg fryktelig naiv nå?

Jeg var vaksinert mot kusma som barn, det var også kjæresten, men lurer på om det er mulig at han kan ha blitt smittet? Vi har jo liksom sussa litt

Inspill mottas med takk!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat