Tråd: Frustrert!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-13, 08:38   #1
Fauna
Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Fauna er på en erverdig vei

Frustrert!

Det er snart 2 år siden jeg la om til lavkarbo-livsstil. Dette har fungert kjempebra for meg og jeg trives med det. Jeg gikk ned til en vekt jeg var tilfreds med. Nå er det slik at jeg har startet på betablokker igjen. Jeg brukte betablokker før jeg begynte på lavkarbo og da gikk jeg opp i vekt. Jeg håpet det skulle bli annerledes denne gang, men det ser dessverre dårlig ut. Etter noen uker nå har jeg allerede lagt på meg. Og jeg klarer ikke å gå ned igjen. Jeg har ellers ligget på ca 25 g karb om dagen, og det har fungert veldig bra for meg. Det har hentet meg inn igjen hvis jeg f.eks. har skeiet ut en dag. Jeg har gått ned til maks 20 g om dagen, men jeg går fortsatt opp i vekt Kjenner jeg blir så frustrert! Har nå 2 kg jeg vil ha av før sommeren, men for hver dag jeg går på vekta er det noen gram opp. Jeg er redd dette bare skal fortsette og fortsette. Jeg spiser ikke noe annerledes nå enn tidligere og føler at jeg har levd lavkarbo så lenge at jeg har rimelig god kontroll over hva som fungerer for meg. Men nå virker jo ingenting lengre! Jeg vet at jeg har veldig kraftige bivirkninger på betablokkene, men må dessverre ha de for hjerte og puls.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette. Kanskje bare få ut litt frustrasjon og trist het. Og høre om noen har noen geniale tips til meg? Jeg merker at jeg er kjemperedd for å gå opp alt jeg har gått ned.

Fauna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg Svar med sitat