Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-13, 09:47   #16
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Prøver å øke litt på karbene (opp til ca 50), men hvilke karbokilder?

Savoykål, det tror jeg at de hadde på mega. Men da kommer spørsmålet: Hvordan brukes den? Hodekål har jeg brukt nå og da, men nå kan jeg kanskje spise så mye jeg vil av den( begrenser seg poå mengden uansett). Surkål, coleslaw, stuet hvitkål, kål i salat, rå til å maule.

Butternut squash tror jeg ikke jeg har sett på mega i det siste, jeg vet hvordan den ser ut. angrer bittert på at jeg ikke kjøpte i høst, for både den og gresskar kan kan fryse ned og ta opp utover vinteren.

Bær har jeg tenkt på som min frukt nå, jeg har solbær i fryseren. Så de tenkte jeg å prøve å spise hele 100g av. Og jeg rpøver fortsatt å holde meg til syrnede melkeprodukter. Samme hva det står på boksen med creme fraiche, jeg nekter å tro at den faktisk inneholder nesten 3g karbo, samme som fløte. For hva skulle ellers melkesyrebakteriene har spist av for å syrnes om ikke noen av karbene fra laktosen blir borte?

Jeg har spekulert på om jeg skal være vill med melk i morgen og lage kakao på h-melk og sukrin og drikke en kopp av den. De karbene forbrenner jeg uansett fortere enn svint i slalombakken( skal kjøre hele dagen). Men melk hver dag har jeg ikke tenkt å bruke, men 2dl en enstaka lørdag nå og da. Selv om jeg vet at melkesukker er ikke det beste(snarere tvert i mot).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat