Sv: Frustrert!
Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.
Jeg er så "heldig" at jeg ikke kan få betablokkere selv om jeg sliter med svingende puls og arytmier, fordi andre sykdommer ødelegger for bruk av betablokkere.
Jeg bruker naturens egen betablokker; sitron.
Ingen bivirkninger og det lindrer!
Jeg håper jeg etterhvert kan både kutte og slippe betablokkene. De begrenser veldig min livskvalitet da jeg har veldig kraftige bivirkninger av de. Så det er vel egentlig ikke noen overraskelse at de da også påvirker vekta. I går spiste jeg under 17 g karbo. Jeg synes det er litt slitsomt da jeg nå er tilbake til å veie alt jeg spiser og ha nøye kontroll. Det har jeg ikke trengt på 1,5 år. Vekta i dag står stille. Har i hvert fall ikke gått opp mer. Ellers har jeg gjerne gått opp litt for hver dag. Jeg synes egentlig det er veldig kjipt at det er blitt slik. Neste helg har vi 3 bursdager i familien og jeg hadde tenkt at jeg i hvert fall kunne kose meg litt. Og litt i påsken. Men nå er jeg livredd at hver liten utskeielse vil resultere i varig vektøkning da jeg ikke klarer å ta av et gram en gang på det lave nivået jeg ligger nå. Hadde jeg spist som dette før betablokkene hadde jeg garantert gått ned 1-2 kg siste ukene. Litt negativ nå, merker det. Egentlig bare veldig frustrert. Spesielt siden medisinene samtidig legger så mange begrensninger på resten av hverdagen min for tiden.
|