Sv: Frustrert!
Jeg vil anbefale deg, i tillegg til de fine rådene ovenfor, å stresse mindre. Å gå på vekta titt og ofte viser deg bare svingninger. Jeg kan ofte variere litt fra dag til dag. Dette er du sikkert klar over, men kan jo være greit å bli påminnet det når man er frustrert.
Stress er også noe som får kroppen til å holde på vekta.. ikke så lett å la være å bli stresset, men kanskje du burde unne deg noen rolige dage, å la hverdag være hverdag. Å plages med å holde deg under 20kh er også stress. Det er ikke sagt at mindre kh får deg fortere ned. Å spise mat du trives med, som er sunne og næringsrike er vel så viktig. Altså, jeg sier det fordi du ikke er nybegynner, men vet hva som er bra mat og hva lavkarbo er.
Jeg vet heller ikke hvor aktiv du er, eller dine muligheter for å trene. Men det er i hvert fall godt for kropp og sjel å bevege seg litt. Gåturer i skog og mark, eller styrketrening for å det ekstrafettet til litt mer muskler Kanskje det hjelper på bivirkningene vel så mye som å presse seg ned 5kh mindre om dagen.
Ikke sikkert at dette var noe hjelp. Men det er bare tenkt for å muntre opp :9
Lykke til og god bedring!!
|