Sv: Frustrert!
Takk for alle gode ord. Kjenner at det virkelig tærer på nå. Vet jeg ikke skal henge meg opp i vekta, men det er bare dråpen som får begeret til å renne over av frustrasjon over medisinene. Jeg har allerede kraftige bivirkninger av dem i den grad at jeg er 100 % sykmeldt. Trening er helt uaktuelt da medisinene slår meg helt ut. Jeg har det verre på medisiner enn uten. Så dette er bare dråpen som gjør at jeg holder på å spy av det hele.
Jeg tror dessverre ikke at det kun er syklus som gjør at jeg holder på vann og dessverre heller ikke svingninger fra dag til dag. For den svinger bare en vei for hver gang: opp 
Ja, jeg bør nok la være å stresse med det, men kjenner at det ikke er gøy når jeg etter bare noen uker ser stor forskjell på meg selv i speilet og merker det på klærne. Jeg er redd for hvor jeg skal ende opp. Jeg skal ta kontakt med lege i morgen og høre om muligheten for å endre til andre medisiner. Fastlegen sa at det ikke var andre medisiner som tok pulsen, men har vært i kontakt med støttegruppe i USA og de nevner andre medisiner som også står i felleskatalogen. Krysser fingre for at jeg kan forsøke de og at kroppen tåler de bedre. Der står heller ikke vektøkning som bivirkning.
|