Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-13, 11:00   #1802
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Da har jeg endelig fått strekt opp det tredje (og siste på en god stund!) babyteppet. Nå er jeg lei av babytepper og babystæsj. Må strikke et par sokker/sko for å bruke opp litt mer av garnet, tror jeg, men det blir ikke med det første. Deadline er i mai, så det skal nok gå greit, håper jeg.

Her er småklærne som er ferdige så langt. Ikke helt fornøyd med vottene - de virker smale, men det får nå så være.

Mer om prosjektene finnes på Ravelryprofilen min:
http://www.ravelry.com/projects/smgj