Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-13, 07:19   #19
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marstråden 2013

Jeg har ikke gått på vekta i dag, vet ikke om det er så lurt. Var i slalombakken på lørdag og det kjennes, ikke bare skikkelig støl, men utmattet og full av vann. ME har sin pris. Jeg skal ikke gå tur i dag, jeg må spare kreftene til å male. Vi holder på å bygge kjøkken, og i går kveld var de fleste av skapdørene ferdig og kan males. Vi prøver å bli ferdig til ca den 20., pga et bursdagsselskap vi skal holde.

Største problemet er egentlig at vi har nesten ikke igjen vann i brønnen. Men det sildrer såvidt nok til at jeg får vasket opp og har til drikkevann. Vaske klær får vi gjøre litt her og litt der, ei vask her og der. Har to søstre i sentrum, så mulig vi i kveld tar med to vasker og setter på en hos hver av de når eldstemann er på snowboardtrening.

Jeg har økt på karbene og har klart mellom 30 og 50g i helgen, og økt på energien fra ca 1800 til 2300. Skal holde meg der en stund for å se hva som skjer, om ikke noe annet bare for å ta litt fri fra alle mine regler( jeg har noen regler som jeg har holdt i mange år).

I går laget jeg suksessterte, og yummi, det var herlig til søndagskaffen!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat