Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 09:23   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Karbo sjokk - hvor farlig er det?

Jeg vil ikke gjøre dette vanskelig for deg, men jeg vil gjerne bare få sagt noe som jeg tenker når jeg leser det du skriver, og det er at: Hvorfor i alle dager skal familien bestemme hva du skal putte i munnen din?
Jeg skjønner dette med at det er sosialt og alt det der, men det finnes jo andre muligheter på en bursdagsfeiring. Jeg har aldri spist kake i min sønn sin bursdag. Men jeg har laget lavkarbovafler ved siden av, så vi kan spise begge deler, og ingen legger seg oppi hva en tar på fatet så lenge en spiser.
(Og i andre besøker, så har jeg med 70% sjokolade og nøtter, og noen ganger kuttes det opp eple i biter ol. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat