Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 17:37   #5
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Planlagt utskeielse?

Om det er ok at du skeier ut i 3 dager må jo være opp til deg å bestemme. Som flere nevner så kan du bli dårlig, da særlig luft i systemet, men ikke nødvendigvis. Det varierer jo fra person til person. Du kommer sannsynligvis til å gå opp i vekt, men det kommer i all hovedsak til å være vann. Det er ikke stort med fett kroppen klarer å lagre i løpet av bare tre dager uansett. Tre dagers moderate utskeielse er ikke all verdens, om man klarer å holde seg til det og ikke lar det skli ut.

Jeg syns du skal ta valget utfra hva du har lyst til å gjøre, og ikke la hensynet til andre være utslagsgivende. Det spiller vel ingen rolle for venninene dine om du er "vanskelig" eller ikke, da jeg antar det ikke er de som skal lage maten din Å velge greie lavkarboalternativer lar seg jo gjøre stort sett overalt.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat