Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 21:50   #528
Cho
Støttemedlem

Cho sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg ville krevd metformin før jeg i det hele tatt tenkte på kurer som klusser med hormonene... For mange er det nok. (For min del var det metformin, Cocosa og akupunktur som skulle til)
Pergorime er visstnok ganske jævlig, og synd å utsette seg for det om man ikke må.

Intressant det med metformin at det hjelper kvinner å bli gravide. Vet du årsaken at det hjelper?
Hva mener du med ordet "jævelig" når det gjelder pergotime? Har alltid trodd at pergotime vil hjelpe jeg. (Og jeg har tatt skylden på meg selv grunnen jeg ikke blir gravid fordi jeg er ganske overvektig)
Men jeg syns det er ganske intressant det med Cocosa at det har hjulpet for deg da du blei gravid, og jeg har stor tro på akupunktur.

Opprinnelig lagt inn av Dolmina, her.

Jeg ville også bedt om metformin. Min syklus ble super stabil på metformin. Jeg prøvde meg på en mikstur av pergo, metformin, sink, magnesium, folat og grapefruktjuice den måneden det klaffet. Har absolutt tro på at metforminen hjalp, de tre første kurene på pergo da det ikke virket gikk jeg ikke på met.

Så bra at metformin, pergo og divresse kosttilskudd hjalp for deg å bli gravid. Kanskje litt frekt av meg å spør, men hva var grunnen for at du tok de kosttilskuddene? (Spør for nysgjerrighet.) Nå tar jeg folat og multivitamin.
Og hvor fort merket du at du fikk en super stabil syklus på metformin?

Må si til dere begge at jeg skal absolutt forlange metformin og håper det vil hjelpe for meg også.