Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 09:47   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Karbo sjokk - hvor farlig er det?

Opprinnelig lagt inn av Miroslav

Jeg bestemmer selv hva jeg vil spise, men nå har det seg slik at dette er ikke en hvilken som helst kake, men en dinosauruskake som allerede har fått mye omtale av hovedpersonen og som blir ett realt høydepunkt i feiringen. Jeg vil rett og slett ikke skuffe sønnen min med å ikke spise kaken hans som han gleder seg slik til å ha i bursdagen sin. Faktisk er jeg mer enn villig til å ta en uke med ekstra hodepine for å ikke legge noen demper på feiringen akkurat i dette tilfelle.

Å ja, men da er det jo ditt valg da. Det sto at du hadde fått beskjed om at det var forventet, og jeg forsto deg dithen at det var derfor du skulle spise. Høres ut som en spennende kake! Hvor gammel blir sønnen din?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat