Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 09:54   #113
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av Iset

Er kreft en naturlig del av aldringsprosessen?? Det trodde jeg da ikke? Nå er jeg ingen ekspert på kreft, tvert imot. Men er ikke kreft egentlig en "ny" sykdom, sett i sammenheng med hvor lenge mennesket har levd?

Jeg vet jeg har lest om dette med kreft og aldring et sted. Det er nok blitt mere "vanlig" å få kreft i ung alder nå enn det var tidligere, Og hos eldre utvikler kreften seg saktere enn hos unge (som har en større metabolisme) I tilegg til dette må vi også tenke på at det har kanskje blitt mere vanlig at eldre får kreft nå enn før, nettopp på grunn av at levealderen har økt. En viking hadde vist en gjennomsnittsalder på 40år eller noe slikt (mener jeg å ha lest et sted) I dag er gjennomsnittsalderen på 80 eller noe, så vi vet jo ikke hvor gamle de eldste steinaldermennene ble heller