Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 10:16   #9
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Karbo sjokk - hvor farlig er det?

Opprinnelig lagt inn av Miroslav

Selv om noe er forventet av meg, så er det jo jeg som bestemmer hva jeg vil gjøre

Det er sant. Men vi har endel som kommer inn her, og ikke ser akkurat det, og som finner seg i veldig mye fra famile som er ødeleggende for dem, og det synes jeg er veldig dumt...

Sitat:

Nemlig, hvor totalt må jeg bryte med hva familien min spiser for at en lavkarbodiett skal fungere? Dersom ett stykke kake på en bursdag, eller å smake på en bit sjokolade en av barna synes er den beste i verden er umulig vil nok ikke dietten fungere for meg.

Det skjøner jeg. Nei, det er jo bare i begynnelsen når en skal omstille endel forbrenningsprosesser i kroppen at det er viktig å være streng, når en er over på vedlikehold, så vil jo slikt oftest gå greit. (skjønt noen må vær strengere enn andre, fordi slikt fører til karbosug, og at de ikke klarer å stoppe igjen..)

Sitat:

Og kaken blir meget spennede, jeg er selv delansvarlig for dekoreringen da jeg skal lage lava for vulkanene, samt spennede planteliv fra juratiden.

Oi! Dere er kreative! Hadde det vært mulig å få se bilde av kaken år den er ferdig? Jeg elsker å se slike kreative utfoldelser!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat