Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-13, 14:58   #1281
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Så bra at vekta peker riktig veg! Nå er du igang skal bli spennende å se hvordan det går. Har du en bok du går etter eller bruker du nettet som inspirasjon? Spennende! Hvor lenge har du tenkt på leve lclf?

Det fulgte med en bruksanvisning når jeg kjøpte kosttilskuddene, så jeg følger den. Den er ikke så uttømmende, for nesten alt er "ulovlig"!

Kosttilskuddet heter forresten FitLine og leveres av noe som heter PM International.

I utgangspunktet skal kuren vare i 4 uker, men du kan forlenge hvis du har behov for å gå ned mer. Jeg får se hvor lenge jeg holder ut, men vil forsøke å holde på så lenge det går på frem (og jeg ikke klikker av matmangel ).

Nå er jeg snart ferdig med den første uken (som er den tøffeste), så jeg tror det blir kjekkere etter hvert. Ikke minst når resultatene begynner å vise seg. Merker det allerede litt i ansiktet (kinnbena er blitt mer markerte), og kroppen har det også bedre når alt vannet er ute.

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat