Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
3,1 på 4 dager er herlig lesing! Og så 100 blank da! Heier på deg videre, og håper det fortsetter!
Takker og bukker!
Et lite tips: når du skriver i sitatboksen så "telles" det ikke som tekst; du må derfor skrive noen ord utenfor også
Jepp, trodde jeg var "utenfor boksen", men det gikk en stund før jeg fikk scrollet helt ned... Ikke fullt så enkelt på Ipad som på PC
Og når du snakker om salt...jeg tok noen biter med Kims potetships i går, og det smakte.....blæsj? Fikk litt assoisasjoner til motorolje, tankbåtskrog, uren olje og sånne ting. Har det alltid smakt sånn tenker jeg? Eller er det at ganen min er blitt "forfinet" etter å ha kun spist rene og jomfuelige oljer? Forferdelig var det...
Jeg har faktisk kjent dette av og til jeg også, men har alltid tenkt at jeg har støtt på en litt gammel pakke som har harsknet litt. Kanskje vi er blitt "fine på det"?? Nå er for øvrig min største last ostepop, og der har jeg aldri støtt på det problemet, men jeg synes den har blitt mer smakløs og svampete med årene. Kanskje vi begynner å bli voksne? Eller kanskje smaksløkene våre er nyrenset? Alternativt overarbeidet....

|