Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-13, 12:10   #20
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Bygge muskler og lavkarbokosthold

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Gammastråler. Om en skal tro Marvel Comics...



Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Men litt mer seriøst, for å oppnå en kroppsbyggerfysikk, behøver man IKKE ta muscle juice. Ja,d et vil gå raskere, men det er en pris å betale.
Dedikert trening, kosthold og massive mengder disiplin i en årrekke derimot...

Stemmer det, knallhard disiplin på alle områder, men det er mange (spesielt damer) som ikke forstår det og kjører utelukkende med rosa manualer

Til TS: Min erfaring med stryketrening og lavkarbo er utelukkende positiv. Synes også at jeg restituerer raskere enn på et høykarbokosthold, men jeg hadde jo "lært" kroppen og benytte seg av fett som energi før jeg satte igang igjen med stryketrening. Har bedre utholdenhet, men er "tyngre" i kroppen så eksplosivitet og hurtighet er ikke så bra. Men som PT'en min sa: Hvor ofte har du egentlig behov for å springe en 60 m raskt? Styrke og utholdenhet kan være vel så viktig i dagliglivet for en mosjonist som meg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat