Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-13, 21:14   #23
january
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: oslo
january er på en erverdig vei

Sv: Marstråden 2013

Jeg spiser lavkarbo uten å spise fisk. Jeg liker laks, men pleier sjeldent gidde å lage det, uten at jeg helt vet hvorfor. Nå har findus kommet med noe nytt og, ferdigkrydra torsk, eller ferdigmarinert heter det kanskje. En av de var med pesto, den høres jo litt god ut. Reker kan man også prøve seg på, vet Rema har hatt noen tex mex-reker før, tipper de smaker spennende

Men jeg blir sprø av å se Freia sine påskeegg i butikken. Jeg kjøpte meg én pakke på valentines (etter å ha hørt dama foran meg i køen si at man kunne unne seg litt ekstra den dagen, så jeg klarte _nesten_ å la være) men klart å holde meg unna siden. Jeg elsker de eggene. For en del år siden spiste jeg flere kartonger i uken. Jeg har så jeklig lyst på et egg. Det gule papiret, den oransje skjeen, lyden av sjokoladelokket når det popper av.
Og i dag gikk det opp for meg at påsken snart er her. Så ikke bare har jeg ikke spist mange slike egg i år, de forsvinner snart. Og før de forsvinner så kommer de til halv pris. Og jeg har så lyst på gule påskeegg. Inni hodet mitt spiser jeg tre kartonger as we speak. Sjokoladeprins-sjokoladen er kjempegod altså, men ikke like god som eggene

january er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat